Praktisk info

Bestilling

Hvor lang tid før festen, skal jeg bestille?

Vi anbefaler, at du bestiller ligeså snart, du kender datoen for din fest. Dermed kan du sikre dig, at vi kan levere. Du kan ændre på din ordre helt frem til 8 dage før festen uden at betale for det.

Det er muligt at bestille her på siden op til 4 dage før (Gælder dog ikke bestillinger til levering lørdag eller søndag, hvor online-bestillinger skal foretages senest mandag i samme uge).

Er der mindre end 4 dage til festen? Så ring til kundeservice på 7010 7011, så kan vi sikkert hjælpe dig.

Ønsker du at bestille senere end 8 dage før festen, tager vi et mindre hastetillæg på 10 kr. pr. kuvert.

 

Hvor mange skal der bestilles til, når der er børn i selskabet?

Er børnene under 6 år, kan de godt være to om at dele en kuvert. Husk dog at bestille ekstra af de retter, der er portionsanrettet, f.eks. forretter og desserter.

Her er du nødt til at have fat i vores kundeservice på tlf. 7010 7011.

 

Hvad er det mindste antal kuverter, jeg kan bestille?

Det afhænger af menuen. På enkelte menuer kan du bestille helt ned til fire kuverter. Minimumsantallet fremgår ved hver menu.

 

Hvad hvis mine gæster har særlige behov/ønsker fx diabetikere eller vegetarer?

Vores kundeservice har stor erfaring i at rådgive omkring mad til gæster med særlige behov, så vi anbefaler, at du ringer og tager en snak med dem. De kan oplyse dig om, hvilke allergene ingredienser, der er i vores mad. Din gæst er også velkommen til at ringe selv.

Ændringer i en ordre

Kan der ændres i menuerne?

Det er ikke muligt at udskifte retter i vores fastsatte menuer. I vores vælg-selv menuer er det dog muligt at sammensætte menuen præcis som du ønsker.

 

Hvor længe kan jeg ændre i kuvertantallet?

Du kan ændre i antallet af bestilte kuverter helt frem til 8 dage før levering.

 

Kan jeg ændre leverings- og afhentningssted?

Du kan ændre i leverings- og afhentningssted helt frem til 8 dage før levering.

Betaling

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale direkte med dit betalingskort på siden. Det er nemt, gebyrfrit og vi trækker først beløbet fra dit kort få dage før leveringen.

Du kan også vælge at betale via indbetalingskort eller netbank. Når du har bestilt, modtager du en specificeret ordrebekræftelse. Med denne følger også et indbetalingskort, som du kan betale i dit pengeinstitut eller via netbank.

 

Hvad hvis betalingsfristen er overskredet?

Skynd dig at kontakte vores kundeservice på telefon 7010 7011.

 

Hvad koster maden?

Alle priser på mad er pr. kuvert, og alle priser er oplyst inklusiv moms. Ønsker du maden leveret skal du desuden betale for transporten.

Levering

Hvor i landet leverer I?

Vi leverer til hele landet – dog kun brofaste øer.

 

Hvor stor er transportprisen?

Det er afstanden fra køkkenet og til leveringsstedet, der afgør prisen. Transportprisen starter ved 199 kroner. Du kan finde din transportpris i indkøbskurven.

 

Hvornår kommer I med maden?

Vi leverer din mad fra 2 timer før spisetid til senest en halv time før.

 

Hvordan kommer maden – er den varm?

Vi leverer varmt mad i varmekasser, så maden holder sig varm under transporten. Der vil dog være enkelte retter, der skal varmes i ovnen. Under madbestillingen fremgår det, hvilke retter dette gælder.

HENT SELV ELLER FÅ LEVERET TIL DØREN

Du vælger selv om du ønsker at afhente maden i et af vores køkkener, eller om vi skal levere maden til dig lige til døren. Herunder kan du finde din leveringspris. Ligeledes kan vi afhente den tomme service eller du kan selv aflevere den i et af vores køkkener.